tirsdag 6. desember 2011

KRANS

Dokumentasjon av Blomsterdekoratør.



Hvilken farge dominerer i kransen ?
Den fargen som er mest av, er grønn. Fordi kransen er grønn. Den røde fargen er den du ser først når du ser på kransen.
Formen og linjen er rund..
Hvilke kontraster har du brukt ?
Jeg har brukt rød, svart, sølv og litt gull.

  • Hva har du brukt av materialer ? Lag en liste
Saks
Ståltrå
Grån

  • Bilde av kransen.
Er du fornøyd med arbeidet? Hvorfor?
Ja jeg er kjempefornøyd. Hvorfor ? Fordi jeg kunne ikke gjort det bedere !

Hva symboliserer kransen?
Den symboliserer at det snart er jul.

  • Hva har du lært ?
Jeg lærte at det var enklere enn jeg trodde. Og at jeg kan faktisk lage det hjemme. Også har jeg lært meg å lage en ny sløfe type.


Bilder gjennom prossesen :









Takk for meg !   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar